piątek, 21 kwietnia 2017

Czerwone sukienki w roli głównej | Short red dresses




Za tydzień kończy się kwiecień a mimo to za oknem mam zimową pogodę. Dokładnie za dwa miesiące kończę pierwszy rok moich studiów i w końcu zaczynam wakacje. Nie mam zamiaru czekać jeszcze tyle tygodni, dlatego już w ciągu kilku dni zamierzam zmienić wygląd szablonu bloga. W dalszym ciągu natomiast dominował będzie kolor biały!

Kilka dni temu zamówiłam sukienkę, którą zapewne będziecie mogli zobaczyć przy okazji najbliższych wpisów. Dzisiaj natomiast chciałabym Wam pokazać kilka cudownych, krótkich czerwonych sukienek oraz sukienki z rozporkami lub jak kto woli z eleganckimi rozcięciami które znalazłam na ROSEGAL.

Today I want to show you a couple of amazing short, red dresses and dresses with slit, which I found at ROSEGAL.


Czerwone sukienki: Z racji tego, że zbliżają się wakacje a co za tym idzie również wesela czy imprezy, może warto mieć w szafie coś egenackiego, pasującego do każdej okazji? Znajdziecie je klikając TUTAJ

RED DRESSES: In a few weeks there will be a holiday!!! <3  And then partyies and weeding! Don't you have a drees?  It is worth having in the closet something elegant, which will be perfect for a summer day. You can find that HERE!

Red dress with 99 ------> 



















A co  z sukienkami z eleganckim rozcięciem? Nic prostszego! Właśnie klikając TUTAJ możecie zakupić różnokolorowe sukienki na każdą okazję. Powinniście również pamiętać, że wysyłka jest zawsze darmowa!

And what about dresses with slit? Its easy! You can click HERE and buy multicolour dresses for various occasion! What is the best? Shipping is free. So...Go shopping!!!! 

Striped cutout dress-------> 


Udanych zakupów Misiaki!

12 komentarzy:

  1. Czerwona sukienka, to jak czerwona szminka czy szpilki. Każda kobieta powinna ją posiadać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też kończę pierwszy rok studiów i w wakacje planuje zmienić coś na blogu :) Co do sukienek uwielbiam kolory czerwonego :)
    Obserwuje :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się czerwień ale niestety nie jest dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post. Uwielbiam czerwone ubrania, jednak nie na sobie. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne te sukienki! Jeju, aż bym sobie kupiła kolejną... Szkoda, że i tak mam ich już zbyt wiele.

    Poklikane. Życzę wam owocnej współpracy! :) Pozdrowienia.
    Tysiąc Żyć Czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam czerwien, nie tylko na ubraniach ale i na paznokciach czy w dodatkach! :)
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Post cudowny! A sukienki śliczne *.* Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam czerwone sukienki! <3 Są eleganckie, dziewczęce i urocze. Sama na mojej osiemnastce ponad rok temu miałam sukienkę z tiulowym czerwonym dołem :)
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    http://lina-nastya.blogspot.com/2017/04/haul-rossmann-49-natura.html

    OdpowiedzUsuń
  9. W życiu miałam na sobie chyba tylko 1 czerwoną sukienkę :P

    http://druga-strona-obiektywu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny post :) Jeśli chodzi o czerwone ubrania to żyje w przekonaniu ,że innym pasuje tylko nie mi ,nie za bardzo czuje się w tak żywym kolorze ,ale sukienki są prześliczne ♥
    Dziękuje za obserwacje, ja również obserwuje - będę stałym bywalcem ♥

    http://seemixieblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio kupiłam sobie czerwoną sukienkę i jestem mega zadowolona :D
    katemi21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.