niedziela, 28 maja 2017

Rosegal HAUL

.

Cześć! Wiosnę mamy w pełni i pomimo, iż jeszcze miesiąc temu była wręcz zima mamy piękną pogodę i wysokie temperatury. Za miesiąc jak zapewne większość z Was będę miała już wakacje. Na początku lipca planuję ze znajomymi wyjazd na Mazury i mam nadzieję, że wszystko pójdzie zgodnie z planem. Jak pewnie wiecie miałam możliwość zamówienia kilku rzeczy od Rosegal. Niestety dwie z nich tj. strój kąpielowy i crop top przyszły za małe mimo, iż wybrałam(tak myśle) odpowiedni rozmiar. Cóż... wychodzi chyba na to, iż ze stron tego typu należy zamawiać ubrania z wyższą numeracją niż zwykle. Mimo wszystko w ciagu kilku dni stałam się posiadaczką pięknego zegarka i palety do oczu! Zdjęcia oraz ich opisy możecie zobaczyć niżej.! ;)




(Kliknij w zdjęcie aby powiększyć)

[Paleta do cieni] Cienie matowe i błyszczące + Pędzelek. Mimo wszystko cienie dobrze napigmentowane i pozostają na powiece cały dzień! Kolory od białego aż po ciemne brązowe i czarne, więc przydadzą się do makijażu dziennego jak i również wieczorowego. Jeśli będziecie mieli kiedyś okazję ją zamowić, zróbcie to!

Shimmer and shiny shadows + Brush. After all, shadows are well-groomed and remain on the eyelid all day! Colors range from white to dark brown and black, so they are useful for daytime and evening makeup. If you ever have the opportunity to order it, do it!


[Zegarek na czarnym pasku]  Zegarek w złotym kolorze z czarnym paskiem idealnie pasuje do eleganckich i luźnych stylizacji na co dzień. Jest bardzo lekki i wygodny, dlatego nie stanowi problemu w codziennym noszeniu. Jest naprawdę piękny i przyciąga spojrzenie!


The gold-colored watch with black strap fits perfectly into the sleek and casual style of the day. It is very light and comfortable, so it is not a problem in everyday wear. It is really beautiful and attracts a look!

Niestety tak jak napisałam wyżej, strój kąpielowy i koszulka okazały się za małe dlatego nie wstawiłam tutaj zdjęć. Jest mi bardzo smutno bo są naprawdę piękne.  Jeśli jednak chcecie zobaczyć co zamówiłam, kliknijcie w link poniżej!.


Unfortunately, as I wrote above, swimsuit and shirt turned out to be too small, so I did not put the photos here. I am very sad because they are really beautiful. However, if you want to see what I ordered, click on the link below !.

SWIMWEAR / STRÓJ KĄPIELOWY
BLOUSE/KOSZULKA
BLACK HALTER BIKINI


Trzymajcie się cieplutko Misie! Do następnego! ♥

1 komentarz:

  1. Zegarek bardzo mi się podoba, ale na moją rękę byłby za duży :) Szkoda, że bluzka i strój kąpielowy są za duże :/ Bluzka cudowna!

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.