niedziela, 31 stycznia 2016

Ulubieńcy stycznia.

.

Cześć Misie! Dawno mnie tu nie było, ale skoro rozpoczął się nowy rok postanowiłam w końcu przywrócić ten blog do życia jeszcze bardziej, niż przez ostatnie miesiące. Może nie uzbierało się tego zbyt dużo, ale przychodzę do Was dzisiaj z ulubieńcami miesiąca... jednak tymi bardziej kosmetycznymi. Wiem, że miesiąc jeszcze się nie skończył, jednak już teraz chcę się z Wami podzielić "rzeczami" które zachwyciły mnie w ostatnich tygodniach.



Cena ok 4 zł. | Golden Rose | 6 ml

Cena 7 zł. | Natura, Floslek | 15 g


Cena ok 24 zł. | Rossmann | 30 ml


Cena ok 5 zł. | Rossmann |


Cena ok 8 zł. | Rossmann | 150 ml



Cena ok. 8 zł | Rossmann, Ziaja | 75 ml


Najbardziej ze wszystkich powyższych rzeczy pozytywnie zaskoczyło mnie działanie peelingu połączonego z tą różową myjką. Idealnie oczyszczają twarz z pozostałości makijażu i redukują pozostałe zanieczyszczenia, przez co twarz wygląda czysto i jest gładka w dotyku.

Chcę Wam również podziękować, za to, że o mnie nie zapomnieliście. Jeżeli możecie, proszę Kliknijcie [Lubię to] na profilu bloga na fb. KLIK na którym będę umieszczała linki do nowych postów i innych rzeczy związanych z blogiem. Będę Wam naprawdę bardzo wdzięczna.

Widzimy się już niedługo! <3

22 komentarze:

  1. Bardzo fajne sa te kosmetyki szczególnie lakiery sama ich używam :)
    http://spam2506.blogspot.com/2016/01/przeszosc.html
    zapraszam serdecznie na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey! :) Lakiery i do ust miałam i byłam zadowolona :) Fajny post :* zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam kiedyś tą wazelinę :) Ślicznie pachnie ♥♥
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. super post, używałam kiedyś tych lakierów są naprawdę genialne ♥

    grixv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post, pozdrawiam cieplutko ;*

    http://nofik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ten ostatni krem! Był super!
    Świetni ulubieńcy, nie słyszałam o nich nigdzie.
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś używałam tego peelingu, jest świetny! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ta pastę z Ziaji,ale nie widzę efektów;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Produkty Isana są niemożliwie tanie a takie dobre. Uwielbiam tę markę!

    moje-manie.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. świetni ulubieńcy :) z większością
    nie miałam kontaktu, ale na pewno wypróbuję :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ladne przejrzyste zdjecia :D A moze podpisuj te zdjecia np, zel do mycia twarzy natura bla bla bla :) Fajnie to by wygladalo! Pozdrawiam i zapraszam!c:
    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. pasta ziaji to mój niezmienny ulubieniec ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za rady, następnym razem w sklepie postaram się je znaleźć!:)
    Mam nowy post, jak chcesz/ chcecie wbijajcie, będzie mi bardzo miło:)
    http://olkha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne kosmetyki, lecz nie interesują mnie takie rzeczy.
    Pozdrawiam. Wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne kosmetyki! :) Lakiery są cudowne. Musze je wypróbować. Pasta Ziaji jest mega! Zapraszam do mnie z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę kupić tą myjkę :)

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/2016/01/troche-o-uczuciach.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Super ulubieńcy ! Polajkowałam stronkę na fb życzę powodzenia, ja też niedawno założyłam :) Oczyście obserwuje bloge <3 Piękny design !

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Może dodałabyś recenzję lakierów?
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny post i te kosmetyki <33 Zapraszam do siebie jeśli chciałabyś zajrzeć :) http://brooowngirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowny wystrój bloga jak i posty! obserwuję:)
    zapraszam na nowy post o organizacji toaletki : www.fflare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.